Bir kadın olarak alışveriş yapmayı sevmiyorum. daralıyorum, sıkıntı basıyor. İstediğim gibi kıyafetler de bulamıyorum. Hele o alışveriş merkezleri yok mu aman tanrım! İnsanı alışverişten soğutuyorlar. Bir de o minnacık kabinlerde kılık kıyafet denemek.. Çok sıkıcı. mağazaya gireyim "şunu,şunu,şunu alıyorum" diyeyim, çıkayım. Eve gelip giydiğimde sorunsuz olsun. Bir de ben düz insanım oyle dallı budaklı şeyler giymem. Çok basit bi v yaka beyaz tshirt ve ya belden oturan beyaz gömlek bunları almak için çıkıyorum, resmen bulamıyorum. Bulamayınca da sinirleniyorum eve dönüyorum. Koşullanmışım bir kere bugun bu ikisi için alışverişe çıkıyorum, başka bir şey gözüme gelmiyor. Hele makyaj malzemesi satın alma kısmı var ki beni hayattan soğutuyor. Aradığım çok basit bir şey; bronz pembe allık. yok. Ne denediysem beğenmiyorum. Önerilenlerden birini alıyorum bu sefer eve gelip beğenmiyorum. Çünkü memnun kaldığım ürünler bir sonraki sene koleksiyonda bulunmuyor. Biri gitsin benim yerime alışveriş yapsın. Sana bunları aldım desin. Böyle bir hayat istiyorum.